Onsdagen 20/7-2011

Idag är det onsdag och det är någorlunda fint väder, det blåser lite grann bara. Precis som alla andra dagar så har jag inte planerat in något speciellt. Kanske jag ska umgås med kompisar lite senare, men vi får se.
Hade tänkt gå in och kika på lite resor också eller snarare flyg till turkiet. Vill hitta så billigt som möjligt liksom. Cimber.se brukar ha ganska billiga men det är svårt ändå tycker jag.

Något jag just nu är ganska irreterad på är blandannat H&M och Style by Tyra. Jag beställde från H&M två par skor och det gjorde jag i Mars och jag fick i fredag ett par skor och de andra hade de nu förlängt till i mitten av Augusti. Hur länge ska man behöva vänta liksom, det är sjukt. Detsamma gäller Style By Tyra, jag beställde där för kanske 3 veckor sen och har fortfarande inte fått det, plus att de skickade ut att grejorna var skickade?? Jävla bullshit är vad det är!!

Nej nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en underbar dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0