Måndag 25/7-11

Godmorgon mina solstrålar!
Idag så ska det vara regn, men det gör inget för jag har en fullspäckad dag framför mig och jag ska bara njuta av dagen även om det är regn. Det är lite roligt att vi klagar över att det regnar, när vi annars kan klaga på att det är för varmt :/ jaja.

Jag ska strax ner och göra lite havregrynsgröt. Det är verkligen en sak jag lärt mig äta. 2007 när jag jobbade på en verkstad i Malmö så åt alltid alla grabbarna gröt till frukost och tillslut så kände man att man skulle göra som dem och också börja käka gröt. Dock så har de olika tillbehöver haha. Han tog i cornflakes och den andra dränkte gröten med två olika sorters sylt. Jag har banan och mjölk på min gröt. I bananen så får man den sötman som finns, där är ju fruktsocker i den och jag skulle påstå att det är nyttigare också med banan.

Idag ser schemat ut såhär:
1. Gå ut på en långpromenad.
2. Möta upp min kompis, åka in till Malmö och skriva ut vår biljett till Tunisien.
3. Gå till gymmet och träna!

Men nu ska jag gå ner och fixa min frukost! Mums :P

Ha en underbar dag mina söta små vänner!

Puss och Kram

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0