Lycklig :D :D

Samtalet jag gått och dragit på skedde idag och det kunde inte ha varit bättre :D Tack Hannah för du började ringa!! <3 Dock var det upptaget första gången när Hannah slog numret och ringde, men efter ca 15 minuter ringde han upp en signal ( Som jag hade misstänkt han skulle ) och sen ringde han igen för jag inte ringde upp honom inom 30 sekunder haha och bad mig ringa upp honom och god människa som man är så gjorde jag det såklart. Vi pratade och det var så skönt att höra hans röst, ni kan inte ens föreställa er hur skönt det var :D Ni tycker säkert det är löjligt men så ligger det till iallafall haha :D
Vi pratade om allt möjligt, om när jag skulle komma, om min Iphone3, ( har ju en Iphone4 nu och han vill nog ha min 3:a haha ) Sen så berättade jag att jag inte hade jobb nu i sommar så jag fick se om jag kunde köpa biljett eller ej. Han sa att jag kunde bo hos honom så det är ju skönt då får jag gillar inte att bo ensam på hotell. Sen sa han att hans kompis skulle gifta sig i Antalya i slutet av September och vi kunde gå på bröllopet och det skulle ju vara så jäkla roligt. Just nu känns allt så jäkla bra och just för stunden är jag så jäkla lycklig :D

Annars ikväll så ska jag bara ta det lugnt. Ska försöka komma i säng tidigt. Ska till min pappas moster imorgon och tvätta hennes fönster så måste komma upp i tid :)
Som jag nämnde innan så har mina kompisar filmkväll, de skulle käka taccos före och sen se Black Swan. Dock tycker jag inte det är så himla kul att sitta och se film och den filmen lockade inte mig alls. Men kankse en annan gång följer jag med. Ska nog sätta på en film ikväll och se, mina systrar hyrde ju fem stycken igår så där är att välja bland.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva :D Har ett lyckorus i mig just nu känns det som :D
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon mina sötnosar!

Puss och Kram

                  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Var gärna med och tävla om att vinna ett valfritt iphoneskal i min blogg! :)



www.matildas.blogg.se

2011-07-16 @ 02:21:24
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0