It´s different now......

Det var en rättså rolig ute kväll i början, men sen efterhand blev det så jäkla tråkigt. En av mina kompisar hittade en karl och dansade sen bara med honom och mina andra kompisar satt tillsist bara vid ett bord och snackade och där gick man själv och ville dansa men ingen annan av mina kompisar dansade. Då körde jag hem.

Nu väntar jag på att resten av familjen och min ena kompis ska komma hem så vi kan käka middag ihop. Börjar bli väldigt hungrig. Det blir bara en chill dag idag, ska inte göra något alls. Min pappas mosters hund kom hit idag och imorgon eller något så kanske min pappas moster Brita också kommer, hon ska sova hos oss till hon blir bättre. Ska bli lite roligt och då har man henne nära sig också och träffar henne varje dag.

Kollar lite resor också till Turkiet, tycker de är väldigt dyra så jag ska börja kolla på envägs biljetter och se hur mycket det blir istället för tur och retur. Lite billigare verkar det bli iallafall.

Jag sitter och funderar på om jag kanske ska hyra, The bucket list, till ikväll och se. Har hört att den ska vara riktigt bra och den får en att omvärdera sitt liv totalt. Har någon av er sett den?

Nej nu får jag börja fixa till här hemma. Vi hörs senare sötisar!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0