Huvudvärk och illamående!

Så då var man hemkommen från kvällens träning. Det blev först 1 timmes Bodycombat, det gick helt okej, känner dock att jag inte kommer helt in i det som jag gjorde förr när jag tränade det, men vi får se om det blir bättre. Sen efter Combaten så lörde jag 1 timmes zumba, det är skoj men ibland kan jag tycka att där är lite för mycket hopp, men det ärr kanske bara som man tycker nu. Vissa steg är även lite svåra att göra, men man lär sig väl efter hand. Gillar första låten jätte mycket iallafall :)
Just nu håller jag på att käka lite mat, Kyckling och pasta gratäng, väldigt gott, men jag har så fruktansvärt ont i huvudet och mår lite illa så jag kan inte njuta fullt ut av det. Efter jag käkat ska jag hoppa in och duscha, sen blir det väl sängen får vi hoppas :)

Vad har ni gjort ikväll?

Puss och Kram!


                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0