Hmm..

Idag är det inte lika fint väder, det är molnigt men ändå varmt så man kan ju inte ligga ute och sola.
Sitter och ser på Cougar Town eller vad det heter och fan vad de spelar korkade, det är helt sjukt alltså :/
Jaja. Strax ska jag upp och duscha och fixa mig, idag så ska jag ut med några av tjejerna och käka på Istanbul, hoppas det blir skoj och lite snack :D Men det brukar alltid vara skj när vi alla träffas och vi brukar jävlas så mycket med en av dem också haha :D

Sov skit länge idag, jag fattar det inte. Här hemma så kan jag sova jätte länge men när jag är i Turkiet vaknar jag så jäkla tidigt alltid, det kvittar att jkag försöker somna om det går inte öhh. Denna gången ska jag sova längre där hahah :D

Usch nej nu orkar jag inte skriva här mer. Ha en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0