En bra dag!!

Hahaha nu är det strax dags att lägga sig, tiden går så fort. Idag så hade vi besök av vår faster Kerstin här. Det är alltid lika roligt när hon kommer och hälsar på. Det blir mycket skratt och skojande. Idag blev hon även ner skvätt av en vattenpistol av Hannah. Mark och Martina kom även och hälsade på och satt här och snackade. Vi snackade väldigt mycket om laserdomen vi gjorde igår. Vi bestämde att vi förmodligen drar in på fredag och spelar igen, Tjohej!! Då får man försöka bättra på sina poäng ;)

Vi har nu käkat middag, för min del så blev det potatismos, biffar, stek lök och lingon, mums. De andra hade vanlig potatis och någon sås. Sen för kanske 30 minuter sen så kom jönssonligan hit, de hade bakat lite muffins idag. Några var med vanlig kladdkakegrund och sen på några var det daimkrisp över och på några var det After eight över. Det var riktigt gott. Jag smakade en med after eight på.

Fick ett sms innan av en person som påstått att jag glömt honom. Men vad jag minns så glömde jag honom inte utan det var han som slutade prata med mig. Jag raderar inte personer utan anledning från facebook och msn liksom. Han berättade att han skulle åka till turkiet den 24 augusti och stanna i 1 månad, kanske träffar honom därnere då, vem vet ;-)

Nu ska vi strax spela lite plump, sen får jag väl gå och lägga mig, börjar bli väldigt trött nu. Har börjat komma i säng tidigt nu förtiden, dock tar det en liten stund innan jag somnar men det är skit samma för jag kommer i säng tidigare iallafall så jag kommer upp tidigare också.

Vad har ni hittat på med idag?

Ha en trevlig kväll allihopa!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0