Changes should be a good thing right?

Godmorgon!
Ska strax ut på en promenad med hunden så de andra kan sova ut och sen ska jag starta dagen med en shake.
Jag hoppas det blir en fin dag idag med solsken. Det stod att det skulle vara sol och regn, men regnet kan vi vara utan tycker jag ;-) Eller??
Haha sitter här och tänker vad jag ska skriva, kommer liksom inte på något direkt. Just nu spelas låten
It´s Ok - Atomic Kitten på min spotify lista. Jag verkligen älskar musik och jag älskar att dansa haha. Bara så ni vet det :P Nu har semester börjat för min far, får se hur det går att ha honom hemma. Kan ju tänka mig hur det kommer bli haha. Gör det och det! Jaja kanske dags man börjar göra det? :D
Nej nu ska jag spela lite harpan sen kolla om Miro är redo för en promenad.
Vad ska ni hjärtegryn göra idag? Haha hjärtegryn? :/ Vad tycktes om det namnet? :P

Ha en bra dag på er!

           

En bild på mig och Fröken Malmgren från förra året när vi var i Turkiet, Alanya. Vi var här på en restaurang som heter Kasif. Väldigt trevlig personal och god mat. Åhh vad jag längtar tillbaka!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0