Blev lite annorlunda...

Ja som rubriken lyder så blev det lite annorlunda schema. Jag kom alrig iväg på morgon promenaden för det kom upp något viktigare. Men jag och min kompis åkte in till Malmö iallafall och fick skrivit ut biljetten som vi måste ha. Sen åkte hon på sitt håll och jag åkte hem med min pappa. Just nu håller jag på att käka lite middag, mumsigt.
Sen får vi se vad som händer, det regnar som sagt ute och är lite kallt.

Jag ska nog se en film senare idag också hade jag tänkt mig. Får se om det blir Avatar eller Center stage eller vad den nu heter :/ Vi hyrde ju som sagt 5 filmer igår, de flesta har vi redan sett, men vi tycker de är så bra så vi ser om dem igen. Ibland finns det ingen film man vill se bland de lite nyare, så då ser man på gamla godingar helt enkelt :P

Annars händer det inte så mycket mer, jag hoppas jag får min klänning denna veckan :D
Vad har ni hittat på med idag?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0