27grader!

Idag är det väldigt varmt. Sitter i trädgården och försöker få lite mer färg på armarna, dock gick solen i moln precis, hoppas den tittar fram igen snart. Jönssonligan är här på besök, vi sitter i trädgården och snackar. Flisan har precis badat lite i poolen. Jag körde iväg med Frida och lämnade in filmerna som vi hyrde och sen körde vi en runda runt om i stan och kikade lite. Hon ville bland annat kolla om en cykelaffär var öppen, hennes cykel har tydligen gått sönder tror jag.

Får se vad vi har till middag idag, Brita sa att hon skulle pröjsa det så vi får se vad vi ställer till med ;P
Nu är det inte länge till jag ska åka till Tunisien, börjar bli så smått taggad. Tycker det ska bli riktigt roligt och jag känner på mig att det kommer bli en liten annorlunda resa denna gången, kanske rent av väldigt lugn?? ;D

Nej nu ska jag ut i trädgården igen. Ha en fortsatt bra dag!

Puss och Kram

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0