11-07-22

Idag är det fredag och snart så har ännu en vecka gått. Nu är det bara 2 veckor kvar till jag och min kompis åker till tunisien, det ska bli jätte kul :-) Ser framemot att få lite färg på denna bleka kropp :-P

Igår så somnade jag vid 22 efter jag sett en film. Jag glömde stänga av spotify så musiken spelades så jag vaknade igen vid 00.45. Hörde även miina systrar snacka från Hannahs rum och sen gick de ut i allrummet och snacka. Efter det så hände det. Vet inte alls vad som satte igång det men det bara föll. Regnet från mina ögonglobar kunde inte sluta. Jag bara låg där och grät och jag vet inte varför. Antar väl att det var det jag behövde. Allt gick sa i min hjärna var
- Jag fick aldrig ta farväl av henne.
Och då insåg jag fort vad det var som jag grät över. Min farmor. Hon dog i februari detta året och jag var nere i Turkiet då. Jag fick aldrig ta farväl av henne. Dessförr innan så hade jag inte träffat henne på säkert 6månader, pga att varje gång de skulle dit så var jag sjuk så jag kunde inte följa med. Så jag hade bestämt mig för att när jag kom hem från Turkiet så skulle jag åka dit och träffa henne, Men det fick jag aldrig. För när mina föräldrar kom och hämta mig, (Jag visste att något var fel meddetsamma när min mamma var med och hämta mig) så stoppade de in väskan och sen skulle jag hoppa in i bilen och då sa pappa vänta och mamma räckte fram näsdukar till mig. Efter det minns jag inget mer av bilresan hem.

När jag vaknade till igen så spelade de
Christian Waltz - Like suicide på tvn, det var ju melodifestivalen. Har fått en liten hat kärlek till den låten för den påminner mig om min farmor.

Usch nu vill jag inte skriva mer utan nu ska jag käka lite frukost, sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda. Dock är det inte fint väder, regn som vanligt. Ska bli fint väder i nästa vecka så det ser man framemot.

Ha en underbar dag mina vänner!¨

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0