På det fjärde ska det ske....

Jaha då var det dags för den fjärde resan till Turkiet, Alanya :D Har jag sagt att jag verkligen älskar Turkiet? :D
Jag har kollat på lite biljetter under dagen och har hittat en till den 29:de Januari, fast jag tyckte att den var ganska så dyr, den gick på 2500:- och det var bara flyg tur och retur, två veckor, eller det är inte dyrt? Vi får se hur jag gör, men ner dit ska jag iallafall :D Men frågan är ju vad det är för väder där nere nu?? Någon som vet? Behöver man en tunn jacka med sig eller räcker en munkjacka? :D

Idag har det inte hänt så mycket, var uppe ganska sent inatt för jag snakcade med min kompis från Turkiet på msn. Vi snackade i över två timmar :S :D Sen har jag tvättat lite kläder, blev också mina sängkläder :D Jag tycker det är så otroligt skönt att lägga sig i en nytvättad säng :D När alla sängkläder är rena och sköna.

Man kanske skulle gå och lägga sig tidigt idag? :D

Ha det gött! :)


Kommentarer
Postat av: Aline

tycker det var ett bra pris, va roliiigt..har alltid velat åka dit =)

2011-01-05 @ 23:59:48
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0