Godmorgon!

Idag är det den 4 januari och jag startade dagen med en promenad med mina två yngre systrar och vår hund. Det negativa att gå med hund måste vara att han stannar var 10:de sekund så man får aldrig upp tempot direkt, sen går väl vissa av oss lite miindre snabba än andra också, men man får helt klart anpassa sig och det tyckte jag gick bra. Innan vi gick hem så gick jag inom Coop konsum och köpte flingor, Cheerios ( Stavning? ) och jag kan inte fatta hur jäkla dyrt det är, 32.50 kr för ett flingpaket :O Är det inte helt otroligt?? Men det fick man ju betala med ett leende på läpparna :D Tills man kom utanför dörren för då började man klaga på hur dyrt det var hahaha :D Frukosten är käkad och nu har jag hamnat här framför datan, jag ska kolla igenom mina vanliga bloggar sen får vi se vad som händer idag, Vad har ni för planer?

Igår kväll innan jag gick och lade mig så gjorde jag några situps, 200 närmare bestämt och fy fan vad det kändes, var ju x antal månader sen jag gjordedet sist, men jag har bestämt mig för att komma igång igen och fixa mitt mål till sommaren så heja på mig ;) Gjorde även lite rumpövningar och tränade brösten lite :D Får vi se sen hur det ger resultat :)

Jag hör min mamma och yngre syster stå där nere och diskutera något på tvn där de tränar, att de borde ta ditt folk som inte redan är pinnsmala och har magrutor :D Det är den ständiga diskussionen här, vikt, träning och kost, vi tror nämligen att vi redan vet allt, visst vet vi mycket, men långt ifrån allt :D

Ha det gött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0