Blir det av idag tro?

Igår kom min kompis hem från Dubai, allt hade varit bra och de hade haft fint väder. Hoppas man får se bilder idag kanske och höra allt. Jag frågade också om jag kunde låna pengar till min flygbiljett så man kan boka den och hon sa att et gick bra och att vi skulle kolla på det idag, så vi får se hur det blir.
Dock sa min lilla syster något till mig som jag hoppas inte är sant, att hon skulle vara ur på mig för det ser jag ingen anledning till att vara för jag har inte gjort något fel, så vi får se hur det blir :/

Annars idag händer inte så mycket, jag ska förbereda lite inför imorgon när jag ska iväg och jobba igen efter ett låååångt uppehåll nu mellan jul och nyår. Gud vad jag saknat de små liven :D Det märker man inte av så när man är där varje dag, men så fort man är borta ett tag så saknar man de väldigt mycket faktiskt :) Men imorgon får jag träffa dem igen :)

En annan sak jag har tänkt på mycket är denna headern man har, väldigt gamla foton, hade velat ha en ny. Är det någon som vet hur man gör?? Eller som kanske hade velat hjälpa mig att göra en?? :) Hade varit toppen isåfall :)

                   
             Så här glad kommer jag bli om jag bokar resan idag!! :D :D

Ha det bra allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-01-10 @ 14:54:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek

sv: tack så mycket!

2011-01-10 @ 17:04:14
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: sofia hassan

åh vad härligt! hoppas du bokar den :D

2011-01-10 @ 19:45:49
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0