6 Januari 2011

Godmorgon! Eller ska jag säga Godeftermiddag? :D Helt otroligt att jag sov ända till för ca 30 minuter sen. Ändå kom jag inte i säng lika sent som jag brukar göra.
Det var en som kommentera till mitt förra inlägg och flygbiljetten och det var så bra :) Jag brukar inte fixa med biljetter och sånt utan det har varit min familj eller min kompis som gjort det innan, men nu vet jag att det var ett bra pris så man kanske ska slå till och köpa det :D Åhhh vad jag längtar!! :)

Nu ska jag bege mig ner för att käka något, får se vad det blir, har blivit dunder förkyld också, öhhh säger jag bara. Om det är något jag hatar så är det att vara förkyld! :/

Hur ser eran dag ut?

Ha det gött!

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0