3 Januari 2011!

Kan ni fatta att det redan är nytt år?? Jag kan verkligen inte det :D Känns som det precis var nyår 2010 och man stod där i kön för att komma in på Breeze :D Vilken kväll det var alltså, helt otroligt, en av de bästa i mitt liv :)

Det var ett tag sen man bloggade och jag har haft så mycket att göra, så mycket hände mig 2010 och det var nästan bara bra saker, fast dock även dåliga. Men det känns som 2011 kommer bli ett väldigt bra år, dock så säger man ofta det hahaha :D
Jag sitter och tänker på allt jag vill göra detta året och jag får väl se till att göra iallafall hälften av dem också ;) Jag var ju i turkiet förra året och gillade verkligen det, har även börjat skriva med lite turkiska personer på msn och facebook och håller på att lära mig lite turkiska men det är dock väldigt svårt :) Jag har ett ätt stort mål i sommar som jag hoppas kommer gå vägen, men jag väntar med att berätta till det börjar närma sig lite :) Jag skickade iväg lite presenter till en kompis eller vad man nu ska säga det, som bor i turkiet och han fick dem idag :D Man märkte att han blev glad och var ivrig att öppna dem. Jag hade sagt till honom att han var tvungen att sitta med mig i camen på msn när han öppnade dem för jag ville se hans miner när han såg dem och visa miner var väldigt roliga :D Sen så slog han ju i huvudet med en present också vidare :/ :D Han är rolig han ibland.

Föresten har ni skrivit några nyårs löften?? Är det de gamla vanliga? Inte äta något godis, motionera mera? :D
Ja alla har vi väl dem, men detta året var faktiskt det första året där jag inte skrev några nyårs löften utan tänkte ta detta året som det kommer och inte ha en massa krav på sig själv :) ( Fast små mål för året har jag ju dock, men inga måsten )

Sen ska man kanske skriva vad man gjort idag?? :D
Idag har väl inte varit någon speciell dag, har suttit lite framför datan ( om ni frågar andra så skulle de väl säga mycket framför datan :D ) Men detta året ska jag försöka trappa ner på det. Sen har jag varit och handlat, lagat middag och varit lite med mina yngre systrar. Jag kom iallafall upp lite tidigare idag än vad jag brukar göra, om jag inte jobbar förstås, klockan 09 istället för 12 :D Vi får ta det sakta men säkert helt enkelt :D

Nej detta får räcka för denna gången och vi får hoppas jag skriver snart igen och inte bara struntar i det :D

Ha det gött! Görusuruz ( See you på turkiska )

 

                                         Vad tycker ni? Kort eller långt hår?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0