1 Timme, möjligtvis 2...?

Ja så mycket som jag inatt :/ Gick och la mig för att sova men kunde inte, jag låg och vände och vred mig jätte länge, men kunde inte sova. Kommer vara helt död sen efter jobb helt enkelt, tur det är en väldigt kort dag :D
Hade en väldigt rolig morgon, jag och min lilla syster Hannah satt och pratade lite gamla minnen haha oj oj oj vad vi har varit tokiga när vi var yngre. Vilka minnen vi har alltså! :D :P
Men det blir väl många minnen när man är fem systrar, eller vad tror ni?? :D
Då ska ni bara veta hur det var när vi alla började använda badrummet längre, hur lyckades vi?? :D

Det är ca 1.5 timme till jag ska iväg till jobbet, har ingen aning vad jag ska göra nu under tiden, sitter just nu och lyssnar på lite musik. Britney har ju nu en ny låt, ganska bra tycker jag den är :) Den kan man nog lyssna på några gånger innan man tröttnar :D Man kanske ska gå in och se om man kan hitta den på youtube!?! :D
Nej hittade inte den :/ Annars brukar det alltid vara mig de frågar om de behöver hjälp med att hitta låtar de hört på radion eller på träningen osv. Jag är väl den som kan musik bäst av oss antagligen hahaha :D




Här är en bra låt som jag såg en kompis hade kagt ut på sin facebook sida, den är också bra tycker jag :) Jag såg inte på idol iår, men han här Jay Smith verkar vara väldigt duktig på att sjunga. Gillar flera av hans låtar.

Vad ska ni hitta på med idag? Jobb? Skola? Fill me in :)

Ha det gött allihopa!


Kommentarer
Postat av: sofielans★

låten är grym !

2011-01-14 @ 14:10:54
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0