Zuuuuumba!!!! :P

När syster kom hem från jobb så drog vi igång med lite Zumba. Idag blev det Zumba Express. Jag som inte tränat på vääääldigt länge, ja jag blev lite anfådd, men det var ändå helt okej. Alltid när jag tränar så blir jag så sjukt varm och om jag inte dricker vatten och kanske äter något efter så kan jag få så himla ont i huvudet, så NU ska jag dricka mer vatten och fixa något att äta. Jag är riktigt hungrig dessutom. Annars idag vet jag inte vad jag ska göra, men något blir det väll för nu är båda mina yngre systrar hemma så det blir väl något med dem.

Vad har ni hittat på med idag?

Puss och Kram


Vill bara dela med mig av en sång som har varit med på Bodycombat. Den är riktigt bra :) Enjoy!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0