Who´s in your head?

Hej alla glada! (Ni andra med :P )
Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit helt okej. Jag vaknade vääääldigt sent idag haha och sen har jag bara chillat här hemma lite och hängt med mina yngre syskon och min mamma :D Ja, vad ska man säga ;-P.
Imorgon eller ja idag får man säga för klockan är över tolv, så ska vi åka till min äldsta syster och hennes familj och fira jul. Min pappas moster ska också med och hon fyller år. Yeeeaay!! :) Det blir lite god jul buffé och sen ska vi spela julklapps spelet :D Får hoppas att det inte blir bråk även denna julen haha. Vi är bäst på att starta bråk när det kommer till spel.

Nu på kvällen så snackade jag med Mohamed på skype. Han berättade att den idioten jag tog upp om otrohet hade snackat med honom om mig och sa att jag inte älskade honom och sånt skit. Usch känner bara att om jag ser honom därnere så kommer det bli slagsmål. Stackars den tjej han är med :( Jag känner mig helt ledsen för hennes skull. Jag hoppas att jag och Mohamed slipper se dem därnere.
Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag ska åka :) Det ska bli skoj. Jag hoppas inte där är för kallt för det vill jag inte hehe.

Jag måste se om jag kan börja ta fram kläder som jag ska ha med mig ner där nu. Måste ju tvätta lite till av sakerna. Usch jag är så kass på att börja att packa, när jag väll är igång så går det undan, men innan jag väll kommit igång så :/ :D
Nej nu får jag väll sätta fart. Hoppas ni sover gott inatt!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0