We gonna dance on!!

Godmorgon!
Idag är det fredag och nu börjar helgen. Just nu sitter jag och väntar på Mohamed för vi ska snacka på skype. Sen får vi se vad dagen bjuder på :) När vi har snackat färdigt så ska jag fixa lunch iallafall. Jag har inget direkt planerat idag, men imorgon så sker det en del saker.
På morgonen eller klockan 12 rättare sagt så ska jag till frisören och färga mitt hår. Det blir lite mörkare blond än det jag har. Sen på kvällen blir det födelsedagsfest och efter det så blir det utgång, så man kan ju hoppas att frisören kan fixa någon snygg frisyr :D Jag har ju inte så långt hår så det kan ju bli svårt :D

Jag känner idag att jag har lite träningsvärk i sidan av magen och lite bak i ryggen efter igår hahaha. Snacka om att vara otränad. Men snart är jag tillbaka i min goda form som jag var innan :P
Vad ska ni hitta på med idag??

Ha en underbar dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0