I´m Off!!

Nu är det 1 timme kvar till mina systrar kör mig till tågstationen så jag kan åka över till danmark :) Jag och mina systrar stack ju hem till vår systers lägenhet och spelade Wii med henne och hennes kille, det var riktigt skoj och på Wii Fitness så blev man riktigt svettig haha. Gjorde något rockring spel haha. -------plus att jag vann över Martina när vi spela Tennis Wiiieee!! :D

Nu ska jag gå ner och kolla väskan en sista gång och kolla på min flygbiljett så det står vilka terminaler man ska gå till osv, vill ha ordning på allt.
Hahaha måste bara berätta att jag åkte ju hem lite tidigare från deras lägenhet så går jag upp på mitt rum. Tar av mig mina kläder för jag ska byta till de kläderna jag ska åka i. Men jag blir så varm så jag ska öppna fönstret ( I mina underkläder bara ) och just i det ögonblicket så går en i området förbi, en ung kille som bor sidan om vår granne. PINSAAAAAMT!! :D Äsch det får jag väl bjuda på hahaha. Tur man ska iväg en månad nu så det kan glömmas.

Ni får ha en fin dag imorgon när ni vaknar.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0