I just can´t get enough....

Hej på er alla!
Allt bra med er? Jag håller på att åka på en riktig förkylning, är helt täppt och nyser hela tiden, sjukt jobbig. Men jag hoppas jag slipper halsont och hosta för det är också väldigt jobbigt. Idag sov jag länge för jag var uppe till väldigt länge. När jag vaknade så gjorde jag vid mig och sen drog jag iväg till en förskola som jag brukar jobba på. Det var ett tag sen jag träffade ungarna så det var skoj att se dem och min lilla raring var vaken när jag kom och han blev så glad att se mig haha :) Det blir extra roligt när de kan ens namn och säger det haha :D
Jag hängde där i typ 1.5 timme eller något och jag ska jobba imorgon också, då är det julbord som ska serveras på lunchen :) Trevligt!

Annars idag blir det inget speciellt. Ska slänga in en till tvätt. Jag har tagit upp min resväska nu så jag kan börja packa ner lite saker i den. Dock känns den för liten :/ What to do. Jag ska ju stanna en månad så jag får ju ha med mig lite saker. Sen schampoo, tvål och allt det väger ju väldigt mycket :/ Ja, jag får se till att prioritera rätt saker helt enkelt. Nu ska jag bara ta det lugnt lite och sen ikväll ska jag snacka med Mohamed på skype :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Puss och Kram

                     

Kommentarer
Postat av: Martina

Snygg tröja vad är det för en ? :)

2011-12-26 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0