Hapåpy, Happy, Happy!!

Godmorgon!
Imorse ringde de från förskolan och frågade om jag kunde jobba några timmar i eftermiddag, visst kan jag det. Jag gillar verkligen att jobba med barn för de är så goa och glada och då blir man själv också glad :) Jag märker att jag är på bra humör idag :D Yeeaay! Nu har jag precis varit ute med hunden på en liten proimenad och alldeles strax ska jag snacka en liten stund med Mohamed, sen drar jag iväg till jobbet. Måste bara hitta några kläder att ha på mig också :D

Annars idag händer det inte så mycket, får se till så det blir en promenad senare idag också. Jag älskar att vara ute och promenera med musik i öronen, Just Love it!
Nej nu måste jag snabbt springa upp och ta fram lite kläder.

Jag hoppas ni får en underbar dag!

Puss och Kram




Hahaha jag är så kass på bilder! ;-P


Kommentarer
Postat av: Mie

Är'e inte svinkallt hos er? Jag ryser bara av att gå utanför dörren frivilligt ;p

2011-12-14 @ 21:35:00
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0