Boyzone!!

Heeej!!
Jag satt och kollade lite låtar på youtube i förgår och hittade två supperbra låtar med boyzone. En av deras medlemar dog ju för 2 år sen, Stephen Gately. Han var en sån duktig sångar, det är även de andra. Men de andra fyra fortsätter sjunga även nu efter hans död och dessa två låtar jag ska dela med mig av är tillägnade Stephen, i den första så sjunger han också för de han spela in den innan han dog och i den andra så sjunger han inte utan de sjunger om honom och de är så vackert och man kan knappt hålla tårarna tillbaka, iallfall inte jag :) Antingen så gillar man ett band eller så gör man det inte och jag gillar Boyzone och typ 90% av alla deras låtar. Nu har de även blivit män och snygga är dem :P Kolla själv i videona, Mums! :D

Nu ikväll så har Hannah och jag bakat födelsedagstårtor, 2st, till vår mamma som fyller år imorgon :) Tycker hemma bakade tårtor är så goda med massa frukt på :P Nu håller Hannah på med Scones som vi ska ha till frukosten, får se om degen håller sig till imorgon :D  Annars så har det inte hänt så mycket. Jobbade kväll igår, jobbade även på förskolan på dagen och på kvällen är jag sjukt trött och helt tung i huvudet, sen när jag kommer hem så kollar jag tempen och såklart har jag feber, har även åkt på en förkylning och halsen har irreterat lite, dock är halsen lite bättre nu, Tack!!

I nästa vecka har jag bara jobb på torsdag på förskolan änsålänge så jag ska försöka vila upp mig lite nu, Har jobbat rätt mycket nu de sista månaderna. Men pengarna behövs ju alltid :)

Hannah och jag åkte ner idag när Martina skulle till frisören och var smakråd. Hon körde på brunt med lite röd nyans eller vad man nu ska säga. Jag bokade även en tid så jag kan färga mitt hår och jag kollade även vad det skulle kosta med en hårförlängning och det var ju definitivt inte billigt, det gick på typ 6200:- Det får jag nog tänka en eller tre gånger till på, dock är jag så jäkla sugen på att göra det.

Nej nu ska ni få låtarna, De är bara såååå bra!






Sov gott!! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0