Baby you light up my world like nobody else....

Godmorgon på er!
Hoppas ni har sovit goott, det har jag. Igår var jag hos frisören ju och färga mitt hår, tyckte det blev snyggt. Sen på kvällen var jag på födelsedagsfest. Även det var skoj, blev lite tråkigt vissa stunder, men nu vet jag hur jag ska göra i framtiden iallafall. Ska vara lika elak som denna person och bara säga saker rakt ut, för så tror hon att man kan göra även om det sårar andra personer. Det blev ingen utgång, så vi stannade där en stund extra och snackade och en massa sånt.

Idag är det min pappas födelsedag. Grattis!! :) Så det blir väl och fira honom på något viss. Fattar inte varför man ska fylla år en vecka innan löning :( Man har ju inte ens pengar då. Men vi får se hur vi gör.
Idag har jag inget planerat. Måste bara köra och fixa en sak, sen ska jag väl börja kolla vad jag ska packa till Tunisien. Jag åker ju om en vecka typ :/ Tiden har gått så fort. Nu börjar jag bli lite smått nervös.
Vad ska ni hitta på med idag??

Ha en bra dag!

Puss och Kram

image description 

Dålig bild i know, Men som ni kan se så blev det lite mörkare blond. Jag är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0