Annandag Jul!!

Heeej!!
Idag är det annandag jul och det är stor rea nere i stan, dock är jag inte alls intresserad av att gå ner där, dels för jag tycker det är så sjukt mycket folk så jag blir bara irreterad och sen har jag inga pengar till det nu för jag ska ju ha dem till min resa. Nu är det inte många timmar kvar tills jag ska iväg, faktiskt bara 15 timmar kvar tills mitt flyg går, gaahhh!! Nu börjar jag bli smått nervös faktiskt :D Jag håller på att fixa med resväskan och det är så svårt tycker jag. Den är verkligen full och jag har inte stoppat ner plattång och krustång än :O Plus att den redan väger typ 18 kg :/ Hur ska man lyckas egentligen?? Plus att jag vill ha med en kudde. Jag måste vara världens sämsta på att packa. När jag väl kommer ner så kan jag slappna av igen och sen när jag åker hem så lämnar jag ju en massa där som schampoo och tvål och sådant.

Fick en kommentar om var jag hade köpt en tröja jag hade på mig på en av bilderna :)
Jag har beställt den på en sida som heter Bonprix. Den är jättefin, dock tycker jag den är lite kort i längden, annars jättebra. Tror den kostade mellan 149-200 kr.

             

Igår kväll så låg jag och lyssnade på musik som man lyssnade på för flera år sen, Hannah och jag hade ett favorit band då, De heter Blue. De var med i Eurovison song contest och sjöng för Storbritanien. Jag tänkte dela med mig med 2 av deras låtar som är riktigt bra.





Hoppas ni gillar låtarna! :-) Ni får ha en underbar dag.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0