8 Dagar kvar.....

Tjollahopp!!
Allt bra med er idag? Här är det helt okej, börjar bli förkyld nu igen, topen liksom :D Annars är det bra. Dock börjar jag bli riktigt trött på att inte ha något jobb, det hade liksom inte skadat att få lite pengar i Januari så man har till de räkningarna också. Synd att ingen behöver hjälp nu :(

Nu har jag precis duschat och ska fixa håret lite hade jag tänkt. Ska snacka med Mohamed ikväll, Idag skulle han kika på lägenhet så då får man se vad han hitta och vad han fick för pris, Hoppas det blev billigt för jag har fått den jäkla CSN räkningen och den är ju för tusan på 1800. Hoppas det är billigt där nere :D Men man får snåla lite. Det ska bli skoj att komma iväg iallafall :)

Just nu håller jag på med packlistan och hade tänkt fortsätta med den, måste sätta igång och tvätta lite kläder också som jag ska ha med mig. Hade även tänkt ta med ett påslakan och mina kuddar eller iallafall en av dem. Sängkläderna därnere är förskräckliga :/

Nej nu får jag fortsätta, får se om jag får tillfälle och ork att skriva ett till inlägg ikväll.
Hoppas ni har en bra dag på jobb eller i skolan eller bara rent allmänt om ni är lediga idag.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0