21 Dagar kvar!!!

Hej hopp i skogen!
Idag är det en grå mulen dag härnere i Trellehulla. Kommer säkert börja regna närsomhelst. Väldigt tråkigt men what to do?? Nu på morgonen eller morgon och morgon vid typ halv ett så snackade jag med Mohamed en stund på skype. Jag råkade försova mig 30 minuter och han ringde och ringde och den tredje gången hörde jag telefonen. Idag ska han åka hem till sin familj igen så vi kan inte snacka ikväll idag, väldigt tråkigt. Tycker inte alls det är skoj att snacka på morgnarna utan snackar hellre på kvällen.

Strax ska jag upp och duscha och fixa lite. Annars idag har jag inget planerat, det fortsätter att vara tråkigt här :/

Hoppas ni har en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0