10 Timmar kvar!! :O :O

Nu är väskan färdig packad och den slutade på 19,7kg :-D Som jag har kämpat med den alltså. Jag fick trycka ner min kudde i mitt handbagage :-D Som överskriften lyder så är det bara 10 timmar kvar till mitt plan går, Snacka om att jag är lite nervös alltså. Jag ska mellanlanda i Frankfurt i Tyskland och där får jag vänta i ca 1.5 timme. Jag får se till så jag har musik eller någon bok jag kan läsa undertiden. Jag måste även komma ihåg att höra om de kan skicka väskan direkt ner till Tunisien så man slipper hämta den i Tyskland och sen checka in den igen, men det borde ju gå. Usch jag börjar bli riktigt nervös nu alltså :/
Detta är ju inte första gången jag åker iväg ensam, men nu är det ju på lite helt annorlunda sätt ju, lite iallafall. Men det känns ändå bra.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, fixat det sista med väskan och sen tagit det lugnt. Jag tvättade även min kudde som jag skulle ha med mig och nu precis fick jag kasta in en annan tröja som jag ska ha med mig för, SÅKLART, så när jag borstade tänderna så tappade jag tandkräm på den, Typiskt mig liksom hahah :D
Nu väntar jag bara på Mohamed, han skulle iväg och hämta bilen med Sami och sen ska vi snacka på skype. Jag ska nog även lite senare ikväll hem till min systers lägenhet för hon och hennes kille hade köpt ett Wii :D Så vi ska spela det lite, Skoj! :D

Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan när jag är nere i Tunisien och berätta vad jag har för mig. Jag ska iallafall försöka två gånger i veckan. Jag kan inte fatta att jag ska vara iväg i en hel månad :O Då kan jag boka av ett av mina mål! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!!

Puss och Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0