You raise my heartbeat everytime you smile! <3

Hej!
Allt bra med er idag? Här är det helt okej, är lite trött bara.
Idag har vi städat här hemma, jag har varit ute med hundarna med Felicia och vi käkade frukost tillsammans. Sen har vi bara duschat och lyssnat på musik. Medan jag diskade så såg kusinen på film. Hon ska strax bli hämtad så ska hon gå ner på Palmfestivalen med sina föräldrar. Jag får se ifall vi sticker ner där senare och kikar eller något. Vet inte om man börjar bli för gammal för sånt för känner inte för att gå runt och trängas med så mycket folk och tycker inte där är några fina saker direkt heller.

Imorgon kommer våra föräldrar och vår stora syster hem från Kreta, det blir nog jag som får hämta dem. Dock vet jag inte den exakta tiden när de kommer, så jag hoppas de kommer online ikväll så jag får reda på det. Men jag tror det var vid typ 14 eller något. Sen blir det väl att vi käkar middag ihop och de får berätta om sin semester och jag får berätta lite om min och visa fler bilder.

Vi hade tänkt bjuda över Malmgren och Bechir ikväll, men fick reda på att Jenny fick gå hem från jobb för hon hade spytt hela dagen så det fick vi avboka fortare än kvickt. Vill inte bli sjuk nu när jag har jobb på måndag att tänka på. Så jag hoppas hon kryar på sig och blir bättre snart igen! <3

Nu ska jag lyssna på musik och försöka komma på vad jag ska hitta på med ikväll!

Vad är era planer för denna fredags kväll??

Puss och Kram

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0