You put a smile on my face!!

Hej hej!
Allt bra med er? Själv är jag duktigt trött nu och vill bara gå och lägga mig, men måste försöka hålla mig vaken. Första dagen på jobbet på säker 2 månader, visst jag jobbade 2 dagar i Juli, men det är ju ingenting. Men pengarna behövs ju, så jag hoppas det behövs mer hjälp denna veckan. På jobbet gick det bra och där var en massa nya barn som ska börja och man fick kontakt med dem och sen såg man ju alla de "gamla" barnen som varit där innan och en av de utbrister
- Petra!!! Det var längesen!! :D
Sån kär påg alltså, jag bara älskar de små liven!!

Nu ska jag strax käka något och sen får vi se vad jag hittar på. Jag fick ett sms av Mohamed innan idag, blir så glad var gång han skickar ett sms och jag längtar till jag träffar honom igen. Saknar honom så!! :)

Vad har ni gjort idag? Gick det bra i skolan och på jobb??

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0