Wonderfull day!!

Tjena!
Nu har jag tillgång till dator igen. Det var ett trevligt kalas och han fick många roliga presenter och lite kläder nu till hösten. Sen bjöd dem på hemma bakade kakor, väldigt goda och sen en jordgubbs tårta också god, men man blev så himla mätt. Vi passade på att ta en massa bilder för de har väldigt fin trädgård och sen så var ju alla vi 6 systrar samlade så det var ju bra :)

Sen körde vi hem, pappa och jag fick köra ner på maxi och handla, medan de andra fixade middagen. Sen satte vi oss för att se på filmen de filmade på sin semster nere på Kreta och sen såg vi vad vi hade filmat idag på kalaset, Usch det var en hemsk syn när man såg sig själv :P

Nu ska jag strax gå och lägga mig, jag är så jäkla trött. Imorgon så ska jag jobba kväll, 14.30 - 22.30, ska bli skoj att vara åter på ett av mina favoritställen och tjäna lite bättre kovor. Åhh jag hade velat snacka med Mohamed ikväll men han har ju inte tillgång till internet så det får vara :(

Hur har er dag varit? Vad har ni hittat på med?

Puss och Kram

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0