Where them boys at!?!

Allt bra?
Här är det bra. Jag somnade en stund innan, var skönt. Jag sover så kasst på nätterna nu förtiden, jag sover liksom inte utan jag drömmer att jag är i tunisien och sitter på ett café med Mohamed och dricker mynta te och snackar :/ Hur sjukt är inte det liksom. Får hoppas det går över snart.

Idag hade vi vår lilla kusin här ju, vi busade och skojade. Hon är väldigt mammig och pappig när de också är med här och då får man liksom inte tillfälle att vara med henne så det är såna här stunder som är guldvärda. Annars har jag inte gjort så mycket, mest bara tagit det lugnt och funderat på hur mitt beslut ska bli. Att det ska vara så svårt.

Nu sitter jag och vänatr på att klockan ska ticka och bli typ halv tolv, tolv så Mohamed kommer så vi kan snacka lite. Det är inte världens lättaste med distansförhållande. Men det blir ju mycket bättre när det finns datororer och skype och sådant.

Vad har ni hittat på med idag?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0