Twilight!!

Tjabba Tjena Hallå!!
Jag var iväg med mina två yngre systrar innan på Maxi och så hämtade vi filmer hos Martina. Vi eller ja Hanzi och Fritte ser just nu på Twilight. Jag kommer ihåg när den kom ut och man såg den för första gången, den var så jäkla bra. Man blev riktigt förälskad i Edward :D Nu när man sett andra och tredje så gillar man Jakob också väldigt mycket haha :D Speciellt när han har skaffat kortare frilla och skaffat sig lite mer muskler :P

Strax ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag vänta på att min Hobbi M ska komma in på datorn så vi kan snacka. Saknar honom så mycket, hans kalla händer.... Fick ett sms av honom innan idag där han skrev på svenska haha, undra vem som hjälpt honom med det ;P

Vad hittar ni på med ikväll??

Puss och Kram!!

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0