Torsdag 4 Augusti 2011

Godmorgon!
Nu har jag kikat igenom mina favorit bloggar, då är det inte bara de som är super kända som tex Kenzas utan även de andra "småbloggar". Ibland kan jag tycka att de småbloggarna är mycket bättre.
Idag ska jag inte göra så mycket, ska ner till stan och gå in på forex och sen blir det väl hem. Brita kommer ju tillbaka idag så det ska bli skoj. Tror jag ska höra om Frida vill följa med ner till stan.

Idag blir nog en härlig dag med solsken och det gillas! Ska packa resväskan också.
Haha nu vet ni vad jag ska göra, detta inlägget känns väldigt töntigt men men.

Ha en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: V I C ♥

Jag gör endast hela designer :) alltså header,bakgrund hela alltet liksom!

Brukar ta runt 200-300kr.

Men om inte pris klassen passar dig fixar vi det, meningen med mina designer är att alla ska få ha en fin blogg och också kunna ha råd med det. Givetvis får man inte en lika hög kvalitetsdesign under 200-300 men det är vad som passar dig ? :) KRAM

2011-08-04 @ 13:13:27
URL: http://houseofvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0