Tisdag 16 Augusti 2011

Hej bloggen!
Idag är jag glad :D Igår fick jag pratat med Min Mohamed på skype så jag kunde både se honom och höra hans röst, det var guldvärt!! <3 Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle kunna bli såhär kär igen, att jag skulle finna lycka, men när man minst anar det så kryper den fram :)

Till Anna:
Ja vi är tillsammans :) Ja han är jättesöt och snäll och allt där till :D

Idag har jag inga speciella planer direkt. Jag ska hjälpa min lillasyster lite så hon får tag på sin karl, börjar bli jäkligt förbannad på honom nu, han ska inte behandla henne så liksom!

Solen skiner, men det är inte jättevarmt, men jag ska dra ut på en promenad lite senare. Ska även försöka få tag i min lilla kusin så jag kan ge henne sin present som jag köpte :D Hoppas hon gillar den!

Vad ska ni hitta på med idag? Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0