The same as usuall!!

Tjena!
Nu är typ halva dagen gången. Har inte gjort så jätte mycket, diskat lite och varit iväg med lillsyrran på netto och kom precis hem efter att ha varit ute med hundarna. Nu vet jag inte vad jag ska göra, kusinen skulle komma idag och vara här en stund för hennes far, vår morbror jobbar och sen skulle hennes mamma till malmö på travet som hon blivit bjuden till. Skoj!! Så vi får äran att passa den loppan, ska bli skoj för det var ett tag sen man passa henne och hon var här utan föräldrarna.

Nu ska jag gå ut och torka disken jag diska och diska lite ny disk. Sen får vi hoppas att berget ska försvinna.

Vad har ni hittat på med idag? Har det gått bra i skolan och på jobb??

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0