Sometimes it feels like the world is against me...

Hallå Hallå Bloggen! Allt bra? Här är det väl lite sådär.
Igår skedde det jag har dragit mig för väldigt länge och det var väl därför det gick som det gick och sen förstörde hela samtalet med M också. Hoppas det blir bättre ikväll dock. Sen har jag märkt att jag kan inte sitta uppe för länge på nätterna för då orkar jag inte stiga upp tidigt och det måste jag ju om de ringer från jobb, så jag hade hoppats att M skulle kunna gå in tidigare om kvällarna, men han måste ju jobba.

Idag har jag inget jobb, FAAAAN!!! Ursäkta ordspråket men det är så sjukt irreterande att inte ha något jobb, jag behöver ju pengarna så jäkla mycket så är där inget jobb. Detta har varit det sämsta året änsålänge, jag fattar det inte :(
Jag ska nog ta och ställa mig och diska lite för där är ett helt berg just nu och det gillar jag inte.

Vad ska ni hitta på med idag?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0