Oroligheter.....

Idag verkar det bli strålande sol så då är man glad för det. Inatt sov jag väldigt dåligt, vände och vred mig och vaknade hela tiden. Idag har tjejerna planerat att vi skulle till staffanstorp, dock får jag se om jag följer med, är jätte trött och seg, har ont i huvudet och lite i mina ögon, vet inte riktigt vad det beror på för jag sitter inte så mycket framför datorn längre, dragit ner på det rejält.
Egentligen hade jag planerat att åka in till Malmö och gå till fritidsresor, men det får vänta istället till kanske imorgon. Ska även ringa ett telefonsamtal före.

Nu ska jag strax käka lite frukost med resten av gänget och sen får vi se hur jag mår.

Hoppas ni får en underbar dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0