Oh it´s gonna be a good day....

Tjenixen allihopa!!
Vaknade ganska sent idag av att min pappas moster ringde mig haha. Hon pratade något om bensin och att vi skulle komma så tidigt som möjligt imorgon när vi ska till henne.
Idag ska vi gå och se när vår kompis Alexandra ska spela fotbollsmatch mot IFK. Jag spelade ju i IFK i ganska många år så man får se om man känner igen någon av spelarna. Ska bli skoj iallafall, Älskar fotboll!!

Sen vet jag ej vad jag ska göra, vi käkar väl något och sen blir det att hjälpa Hannah att fixa sig, de ska ut ikväll, men jag tror jag stannar hemma med vår lillasyster Frida. Det är ju ganska tråkigt för henne att vara hemma själv liksom. Ska försöka få henne att vara med när jag snackar med Mohamed. Presentera honom lite för familjemedlemmarna :D

Håller på att leta biljett så jag kan åka ner till honom igen, men det är verkligen inte det letaste, hittar inget och när jag väl hittar så kostar det minst 9000kr och så ska man byta plan en massa gånger, blir så ledsen. Varför ska det vara så svårt för??

Vet någon av er någon bra sida där man kan hitta billiga biljetter??

Hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0