Jag ber om ursäkt!

Heeeej!!
Är allt bra idag? Jag mår ganska bra idag faktiskt, har dock varit en väldigt lång dag.
Jag är hemskt ledsen för sån dålig bloggning idag. Men jag har jobbat och har inte haft tillgång till dator.

Jag har även idag jobbat på två olika ställen. På förmiddagen mellan 07.30-13 jobbade jag på förskolan och sen cykla jag hem snabbt och tog min väska och andades lite och sen körde jag iväg för att jobba kväll i Malmö mellan 14.30-22.30. Det gick mycket bättre idag faktiskt, men det kan ju bero på lite olika saker, så som jobb och människor. :) Börjar känna att jag får ont i fingrar och armarna nu, det var ju ganska längesen jag höll på med härdning och det är ju tunga saker man lyfter, men SNART så är jag helt inne i det igen :P
Snackade lite med min "chef" på avdelningen och han sa att det kunde vara ända upp till 5 månaders jobb, han ska vara pappaledig, så det tackar jag för då.

Idag skickade jag även iväg ett sms till min kompis nere i turkiet. Jag sa att jag fått jobb och måste jobba, så jag kommer inte åka ner där den 21 September, så om det är någon som är sugen på en biljett till Turkiet med transfer till Alanya för 673kr, det är bara flyg ner till Antalya. Så hemresan får ni själva boka även då transfer till flygplatsen. Om någon är sugen så skicka ett email till mig på [email protected] .

Jag sitter just nu lite på facebook och kikar och lyssnar på musik. Jag kikade runt på lite olika bloggar och kom på att Amir som har www.gaybloggen.com hade en tävling för en tid sen där man kunde vinna en parfym från Britney Spears och guess what!! Jag vann!! Wiie :D Kan inte fatta det. Första gången jag vinner en sån tävling. Jag är i chock tillstånd :D Tusen tack!!



Just nu har jag börjat gilla Jason Derulos nya låt. Riktigt grym är den! Så den tänkte jag dela med mig av! Enjoy!



Sov gott allihopa!

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0