In 2 hours....

Hej bloggen!
Om två timmar så ska vi fara in mot Malmö till Centralen och ta tåget över till Kastrup där vårt flyg väntar på oss som ska ta oss till Tunisien :D Det ska bli sjukt roligt och jag ska bara sola och bada och koppla av framförallt. Jag ser framemot att få en snygg bränna på min vita kropp haha. Sen hoppas jag den håller i sig till jag ska till Turkiet :P Vill ju inte ha någon kommentar som, Damn you´re white! :P :D

Jag har ingen dator med mig ner där och jag vet inte alls om där är internet café och sånt, har aldrig varit där ju, men det kommer då inte bli några inlägg, om inte någon gästbloggare förstås. Nu tar jag semester en vecka!
Vi hörs när jag kommer hem igen sötnosar! Ha en underbar vecka!

Puss och Kram


                                      


Kommentarer
Postat av: JULIAC

sv: okej! tack desamma :)

kram

2011-08-06 @ 11:35:44
URL: http://juliac.webblogg.se/
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; okej, roligt! :D

igår var jag i stallet hela dagen, ^^

händer ngt kul ikväll då? (:



KRAM!

2011-08-06 @ 12:55:07
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en superduperbra Lördag kram :D

2011-08-06 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0