Hur lyckas man!?! :O

Hahaha vi spelade kort i vårt uterum, Plump. Jag fick totalt 30 poäng, hade inga rätt alls förrän vi kom ner till 1 kort, då lyckades jag få poäng haha. De andra fick väl över 100 poäng. :D

Idag har varit en bra dag. Var nere i stan med Frida innan idag, fick handlat lite saker. Sen har jag varit iväg en runda med min lilla kusin, vi körde runt och sen var vi på maxi. Fick handlat lite även där, köpte även ett par tygskor till henne, måste bara lära henne hur man själv knyter dem nu :P :D Men det ska jag fixa.

Imorgon så skulle vi nog köra ner vår pappas moster till Maxi, hon ville handla ett par saker. Annars ska jag bara ta det lugnt och få fixat min resväska helt. Ska börja nu ikväll med den och få ner lite saker så smått.

Vad har ni hittat på med idag? :)

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Superman

Det var ritkigt dålig poäng :p Jag får alltid över 100.. :D

2011-08-05 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0