Godmorgon!

Det blev en väldigt tidig läggdags igår, jag kollade på klockan och den var bara 22. Dock låg jag som vanligt och bara glodde lite i luften också så jag somnade säkert inte förrän ca 01 eller något.
Kom precis ner och Brita berättar vilken otrevlig person hon fick i luren när hon ringde till folktandvården. Sån tur va så fick hon en tid idag, men det verkar inte vara det lättaste. Helt sjukt att de är så otrevliga.

Nu ska jag käka lite frukost hade jag tänkt och sen fixa mig, kanske hinner jag en promenad sen ska jag köra Brita ner till tandläkaren och sen ska jag nog iväg med Frida så hon kan lämna in sin cykel.
Men nu frukost.

Ha en underbar dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0