Feel the rush!!!

Godmorgon bloggen!
Idag är det söndag och imorgon ska jag jobba. Därav så blir det säng gång lite tidigare idag är det tänkt. Igår skrev jag och Mohamed till klockan var över 03 liksom och det kan man inte göra nu när man ska gå upp klockan 07. Det blev även officielt igår :D Så jag är en väldigt glad tjej just nu :D

Idag så ska vi köra till min pappas moster och hjälpa henne att dammsuga och sen får vi se vad hon mer behöver hjälp med. Vi ska även hälsa på våra kompisar där, så jag hoppas det blir skoj.
Vad ska ni göra idag? Är det sista dagen ni är lediga?

Ha en bra dag allesammans!!

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Martina

Vad blev officielt Petra? :)

2011-08-24 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0