Everything goes wrong...!!!

Usch vilken dag. Den började kasst och fortsatte att vara kass. Nu sitter jag och hoppas att kvällen/natten ska vara bättre annars vet jag fan inte vad jag ska göra. Jag fattar inte varför allt ska vara så svårt just nu?
Vi här hemma var iväg innan idag och handlade, jag fick växla tillbaka ytterliga lite pengar för jag har inget kvar och man får ju inte lön förrän nästa vecka :/

Just nu sitter jag och kollar på bilder och saknar M. Dötrist att han jobbar hela jäkla dagen därnere, plus att de tjänar typ ingenting, fattar inte hur de överlever på det :O
Hoppas han kommer in lite tidigare idag.

Nej nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen kanske sätta på en film eller något. Vad har ni gjort idag?

Ha en trevlig kväll!!

Puss och Kram


               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0