Barnkalas!

Hej!
Idag är vi bjudna till min stora syster, hennes son Oskar fyller 1 år den 30 Augusti så honom ska vi fira idag. Det betyder att alldeles strax så ska jag och Min syster Jenny ner i stan och se om vi kan hitta någon present, det var meningen vi skulle kolla på marknaden igår men de hade redan tagit ner stånden när vi kom pågrund av att det regnade så mycket. Så vi får göra det idag och de öppnar klockan 12.

Så nu ska jag fixa mitt hår och se om man kan hitta några kläder. Har ingen aning alls om vad jag ska ha på mig, Ilands problem eller vad?? ;P
Nu har det gått två dagar där jag inte fått prata med Mohamed på skype, jag har inte sett honom eller hört hans röst :( Jag hade hoppats på att han skulle kunna fixa något internet, men det är tveksamt.

Nej nu får jag börja göra mig iordning så hörs vi ikväll förhoppningsvis! :)

Hoppas ni får en underbar dag, det är ju solsken idag

Puss och Kram

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0