Bad connection!

Hallå bloggen!
Idag är det fredag och det innebär att helgen börjar idag :D Göttans! ;P
Strax ska jag köra iväg med Hanzi och Fritte till Maxi och fixa tjejligan till vår mamma och sen får vi se vad som händer. Har inget inplanerat så vi tar det som det kommer helt enkelt.

Igår kväll/natt så snackade jag med Mohamed på skype som vanligt, dock var hans mottagning väldigt dåligt, det stängdes ett par gånger och tillslut så försvann den helt, var inte alls roligt. Hoppas den är bättre ikväll/natt.
Haha fick ett sms av honom igår där han skriver på svenska :D Då har han frågat kunderna som kommit till affären om det kunnat hjälpa honom översätta det han säger haha, Så himla gulligt! <3

Nej nu ska jag börja göra mig iordning. Hoppas ni har en bra dag!

Puss och Kram


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0