Back in the game who knew i would ?

Denna veckan är det jag och Hannah som tar över Petras blogg haha :-D och det är nu alla petras läsare tänker " ähh vi bojkottar bloggen denna veckan !” haha .. Idag har det varit sjukt deprimerande väder önska jag bodde i ett annat land haha jag är verkligen en sån person som älskar att vara bland värmen klagar alla på att det är för varmt går jag bara och njuter det blir aldrig för varmt :-D Alla ser mig ute nu på sommaren :-) men på vintern så ska man va glad om man ser mig på väg till skolan och hem igen jag hatar verkligen vintern ! kommer ihåg att mina kompisar tvinga ut mig 2 gånger för att åka pulka och jag vet inte hur mycket jag tog på mig !!! Hatar att träna på vintern för när man tränar kan man inte ha på sig hur mycket som helst för då blir man klumpig så det blir typ ett underställ och sen springa sig varm !!! gosh varför inte bara träna inne hela tiden ? haha usch och träningsmatcherna inför kommande säsong dom är hemska :-( haha nu fick ni höra lite av väder prat :-p men klaga inte för en uppdatering blev det ;) haha

Sov gott alla petras bloggläsare :-)


Kram Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0