Yeeeesss!!!

Jag klarade det!! :) Jag är så jäkla glad att jag kom ut på min löpar runda som jag sa. Nu var det säkert 4-5 månader sen jag var ute och sprang, men jag har ju tränat annat under tiden men ändå, trodde det skulle vara grymt jobbigt och att jag inte skulle orka så länge, men det gick skit bra :) Jag klarade i hela 45 minuter och så länge har jag aldrig klarat innan :) Jag är bäst! =) ( Måste peppa mig själv =) )
Dock så har jag väldigt ont i huvudet nu, så ska bara ta det lugnt ikväll, ska höra hur dags en kompis kommer hem och seom jag kan komma dit kanske. Men först och främst ska jag ut på en promenad med hunden, min tur att ta honom :)

De andra ska se på Lets dance som börjar nu, men jag har inte riktigt fastnat för det =/ Kollade på förra säsongen men inte denna hehe :)
Men det hade varit roligt att höra vilka ni tror vinner för vad jag hört så har väldigt bra par åkt ut och det finns de som inte är så bra som är kvar =/

Ni får ha en skön kväll så hörs vi!! =)

// Petra ;P


                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0